مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 23:252023-12-03سياسي

کهگیلویه و بویراحمد میزبان دو شهید گمنام 


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان آذر ماه امسال میزبان دو شهید گمنام است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان آذر ماه امسال میزبان دو شهید گمنام است.

سید جواد هاشمی مهر روز یکشنبه، 12 آذر در کمیته سیاست گذاری هماهنگی و نظارت بر خاکسپاری و تعیین مکان شهدای گمنام گفت: استان در 26 آذر ماه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان دو شهید گمنام خواهد بود که دستگاه های فرهنگی زمینه تشییع باشکوه این شهدای بزرگوار در استان را فراهم کنند.

وی اظهار کرد: سال گذشته و در چنین مناسبتی استان هم میزبان دو شهید گمنام بود که با حضور باشکوه و شایسته مردم تشییع و خاکسپاری شدند.

وی تصریح کرد: زمان حضور شهدای گمنام در استان مشخص و در تمام شهرها و حتی روستاهای استان مراسم شهید گردانی به نحو شایسته ای برگزار شود و توسط فرمانداران و بخشداران به نحو احسن مدیریت شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همه ساله در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مرکز استان مراسم باشکوهی تحت عنوان پیاده روی حرم تا حرم از حرم امامزاده عبدالله(ع) در مرکز یاسوج تا حرم مطهر امامزاده مختار(ع) در روستای مختار شهرستان بویراحمد با حضور انبوه مشتاقان به اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد میزبان دو شهید گمنام 

کهگیلویه و بویراحمد میزبان دو شهید گمنام